Od 17 listopada przez dwa tygodnie we wszystkich sklepach sieci Biedronka, można nabyć nowe opakowania z postaciami z kreskówek wytwórni Warner Bros. W promocyjnych opakowaniach znajduje się kilkadziesiąt produktów spożywczych, m.in. soki owocowe Pycholandia, jogurty i serki Miami, deser mleczny Bondi, Mleczna Kanapka, płatki do mleka Chocoszki czy płatki Magusie. Na kolorowych pudełkach, woreczkach i butelkach klienci znajdą obrazki przedstawiające ulubione kreskówki, a na materiałach marketingowych w sklepach, typu – etykiety z cenami i ulotki – specjalne kody, które po ściągnięciu aplikacji Zappar* i zeskanowaniu ich telefonem umożliwią korzystanie z niesamowitych gier. Kod znajduje się również w tygodniku Kropka Tv.
Gry zostaną udostępnione poprzez aplikację Zappar, która jest odpowiedzią Warner Bros.na rosnącą popularność tzw. augmented reality (tłum. rzeczywistości rozszerzonej), czyli połączenia świata rzeczywistego z generowanym komputerowo. Dzięki wykorzystaniu tej techniki klienci sieci Biedronka, którzy zeskanują znajdujące się w różnych częściach sklepu kody, będą mogli grać albo zrobić sobie zdjęcie z wybraną postacią z kreskówki Warner Bros. Akcja w sklepach Biedronka będzie pierwszą tego typu z użyciem aplikacji wykorzystującej funkcję augmented reality w tej branży w Polsce. Z aplikacji klienci będą mogli skorzystać od 17 do 30 listopada br.
Dodatkową atrakcją przygotowaną dla wszystkich miłośników kreskówek Warner Bros., choć przede wszystkim z myślą o tych najmłodszych, będzie także możliwość spotkania i sfotografowania się na żywo z ulubionymi bohaterami. Postaci Looney Tunes – Królik Bugs, Kaczor Daffy, Kanarek Tweety, Kot Sylwester, Diabeł Tasmański Taz, a także Scooby-Doo oraz Tom i Jerry czekać będą na klientów 17 listopada br. w wybranych sklepach sieci Biedronka w Warszawie.
Maskotek można szukać w podanych poniżej lokalizacjach:
Aleje Jerozolimskie 56 C | 10:30 – 14:00 |
ul. Złotej Wilgi 2 | 10:00 – 13:30 |
ul. Nowy Świat 68 | 10:00 – 13:30 |
ul. Targowa 22 | 10:30 – 14:00 |
ul. Bukowińska 22 | 15:00 – 18:30 |
ul. Światowida 53E | 15:30 – 19:00 |
ul. Bokserska 61 | 15:30 – 19:00 |
ul. Jagiellońska 82 | 15:00 – 18:30 |
*Aplikacja Zappar dostępna jest na systemy Android oraz iOS.
###
O WARNER BROS. CONSUMER PRODUCTS
Warner Bros. Consumer Products, Warner Bros. Entertainment Company, jest jedną z wiodących firm licencyjnych i merchandisingowych na świecie.
LOONEY TUNES and all related characters and elements are trademarks of and © Warner Bros. Entertainment Inc.
SCOOBY-DOO and all characters and elements are trademarks of and © Hanna-Barbera.
TOM AND JERRY and all related characters and elements are trademarks of and © Turner Entertainment Co.
O ZAPPAR
Zappar jest światowym liderem w kreowaniu i wykorzystywaniu rzeczywistości rozszerzonej (augmented reality) za pomocą aplikacji mobilnej dostępnej nieodpłatnie na platformach iOS oraz Android.
Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem największej sieci detalicznej w Polsce Biedronka, mającej 2500 sklepów w ponad 900 miejscowościach. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach, a także bliskość sklepów. Jeronimo Martins Polska S.A. współpracuje z ponad 500 polskimi partnerami handlowymi, a 9 na 10 produktów oferowanych w sieci sklepów Biedronka to produkty pochodzące z Polski. Jeronimo Martins w Polsce zatrudnia ponad 55 tys. pracowników. Od 1995 r. spółka zainwestowała w Polsce ponad 10 mld zł. Jeronimo Martins Polska S.A. jest 2. co do wielkości polską firmą według dziennika „Rzeczpospolita”. Biedronka jest też jedną z najpopularniejszych polskich marek – została pięciokrotnie nagrodzona prestiżowym tytułem Superbrands, zajmuje też 3. miejsce w rankingu najcenniejszych polskich marek dziennika „Rzeczpospolita”.