Już jutro i w niedzielę (18-19 października) w Domu Towarowym Braci Jabłkowskich, czyli dawnym Traffic Clubie przy ulicy Brackiej w Warszawie odbędzie się druga edycja Targów ART MARKET POLAND skupiających młodych polskich projektantów i twórców z całego kraju.
Główną ideą ART MARKET POLAND jest stworzenie odpowiedniej, przyjaznej przestrzeni dla młodych twórców, tak aby mogli oni zaoferować swoje prace, dzięki czemu zaistnieją na rynku i wypromują własną markę.
Nasze targi to wyjątkowe miejsce, gdzie młodzi twórcy prezentują zaprojektowane i własnoręcznie wykonane projekty, dzięki czemu goście Targów mają możliwość nabycia interesujących i oryginalnych przedmiotów.
To co wyróżnia ART MARKET POLAND spośród innych wydarzeń prezentujących prace młodych projektantów, to ich interdyscyplinarna formuła. Projektanci reprezentują wiele dziedzin sztuki użytkowej, dlatego podzieleni są na pięć kategorii:
- FASHION – odzież, obuwie oraz dodatki;
- BIŻU – biżuteria;
- DESIGN – wzornictwo przemysłowe, meble, oświetlenie, ceramika;
- KIDS – rzeczy dedykowane dzieciom – ubrania, zabawki, materiały edukacyjne;
- ART – malarstwo, rysunek, kolaż, rzeźba oraz przedmioty nie mieszczące się w powyższych kategoriach, a cechujące się dużą wartością artystyczną i estetyczną.
– W naszym kraju mamy wielu młodych zdolnych artystów, których należy dobrze wypromować. My chcemy to zrobić! Mam także nadzieję, że ART MARKET POLAND stanie się okazją dla projektantów do wymiany doświadczeń, podzielenia się opiniami i nawiązania współpracy. – mówi Bogdan Nowowiejski pomysłodawca Targów.
Wydarzenie nie ma jedynie wydźwięku komercyjnego. W trakcie ART MARKET POLAND będzie funkcjonowała strefa EDU, gdzie zaprezentują się uczelnie oraz placówki kształcące na kierunkach artystycznych. Planowane są także liczne warsztaty dla zwiedzających.
ART MARKET POLAND promuje najlepszy polski design oraz nietypowe podejście do typowych przedmiotów użytkowych, które dodają wyjątkowości codziennemu życiu.
www.facebook.com/artmarketpoland