„Cyfrowa kobieta – pokusa marketingu” – konferencja miesięcznika „Media & Marketing Polska”
W hotelu Sound Garden w Warszawie 20 marca 2014 r. pod egidą miesięcznika „Media & Marketing Polska” odbędzie się konferencja „Cyfrowa kobieta – pokusa marketingu”.
Konferencja poświęcona będzie komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet, wśród poruszanych zagadnień znajdą się komunikacja internetowa, mobilna oraz social media.
Spotkanie podzielone będzie na dwa bloki:
wykłady (poparte case studies), podczas których słuchacze dowiedzą się:
– czemu służy współczesnej kobiecie technologia cyfrowa,
– czym dla kobiet jest internet i jak go wykorzystują,
– jak kobiety „socjalizują” się w sieci,
– jakie cyfrowe gadżety kobiety wybierają najchętniej i w jaki sposób z nich korzystają,
– jakimi kanałami marketerzy najskuteczniej docierają do kobiet,
oraz popołudniowe warsztaty, które umożliwią uczestnikom zdobycie praktycznej wiedzy z zakresu planowania komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet w wybranych kanałach.
Konferencja skierowana jest do przedstawicieli działów marketingu, promocji, PR oraz sprzedaży firm prowadzących lub planujących komunikacje online; przedstawicieli agencji reklamowych fs, interaktywnych, socialmediowych, sieci reklamowych; przedstawicieli kadry zarządzającej firm działających w obszarze e-commerce, social commerce, mobile commerce; przedstawicieli firm dostarczających rozwiązania i narzędzia do marketingu online.
Szczegóły organizacyjne oraz warunki uczestnictwa w konferencji znajdują się na:
http://www.konferencje.media.com.pl/cyfrowakobieta/
Organizatorem konferencji jest firma VFP Communications, wydawca miesięczników: „Media & Marketing Polska”, „Handel”, „Food Service”, oraz dostawca informacji online.