CZAS DZIECKA – V Międzynarodowe Targi zabawek i artykułów dla matki i dziecka
CZAS DZIECKA W Polsce co roku rodzi się 400 tysięcy dzieci. I mimo, że jest to nadal mniej niż w krajach Europy Zachodniej, to liczba ta systematycznie rośnie. By zaspokoić potrzeby rynku, w naszym kraju działa dwa i pół tysiąca sklepów specjalizujących się w sprzedaży zabawek i artykułów dziecięcych.
To właśnie dla producentów i dystrybutorów produktów tej branży Targi Kielce od pięciu lat organizują Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka CZAS DZIECKA. To najlepsze miejsce w kraju na prezentację tego co „służy” dziecku, produkowane jest dla niego i z myślą o jego potrzebach. Targi CZAS DZIECKA, które odróżnia od innych podobnych imprez ich biznesowy charakter, to największe branżowe wydarzenie w Polsce.
CZAS DZIECKA Targi w Kielcach z roku na rok są coraz większe. Przyczynili się do tego przede wszystkim wystawcy, wśród których znalazło się wiele znanych marek. W 2013 roku czwarta edycja imprezy zgromadziła 146 firm (2012: 71) oraz 2500 (2012: 1300). fachowych zwiedzających – grupą docelową tej wystawy są osoby z branży producentów, importerów, właścicieli sklepów oraz sprzedawców. Ponad 70% zagranicznych wystawców tych targów pochodziło z Czech, Rosji, Słowacji, Litwy I Ukrainy, a to dlatego, że polscy producenci zabawek i artykułów dziecięcych często eksportują swoje towary do tych właśnie krajów.
Po sukcesie ostatniej edycji Targi Kielce postanowiły dokonać znaczących zmian w formule wystawy. W 2014 roku, po raz pierwszy, wszystkie trzy dni targowe skierowane będą jedynie do przedstawicieli branży, sklepów i hurtowników.
Poza ekspozycją produktów targi CZAS DZIECKA to również szkolenia i spotkania branżowe. Wśród nich w 2013 roku znalazły się m.in. takie tematy jak e-handel. Uczestnicy warsztatów dowiedzieli się, jak łączyć sprzedaż internetową z prowadzeniem tradycyjnego sklepu, jakimi metodami analizować konkurencję dzia-łającą w sieci i które cechy pozwalają wyróżnić się w in¬ternecie. Prelegenci omówili również najczęściej powtarzające się błędy popełniane przez osoby rozpoczynające handel online. Osobom chcącym zgłębić tajniki e-sprzedaży polecaliśmy również dzień drugi, który to dotyczyć będzie przede wszystkim zagadnień związanych z ko-rzystaniem z konkretnych narzędzi, takich jak porównywarki cen, aukcje internetowe i newslettery. Omówione zostały również wyniki badania procesu zakupowego w polskich e-sklepach, prowadzonego metodą eye trackingu (polegającą na śledzeniu ruchów gałek ocznych respondentów podczas przeglądania stron WWW).