Za nami Foodmagedon – wyjątkowe rozgrywki zorganizowane przez pierwsze trzy dni czerwca. Impreza miała na celu wzmocnienie prozdrowotnych postaw u dzieci i rodziców. Partnerem wydarzenia była fundacja „Szkoła na widelcu”, a gościem specjalnym Grzegorz Łapanowski – ambasador strefy Grand Kitchen.
Łącznie w wydarzeniu wzięło udział prawie 1500 osób, a w samych warsztatach kulinarnych, które odbywały się w specjalnie przygotowanej strefie uczestniczyło blisko 500 dzieci. Dla uczestników imprezy przygotowanych zostało 5 stref tematycznych, w których zbierano punkty. Za zdobycie punktów z co najmniej trzech stacji, każde dziecko otrzymywało dyplom – dokonało tego aż 600 maluchów!
Dużym zainteresowaniem cieszyła się stacja „Fotografu-jemy!”, gdzie można było zrobić pamiątkowe zdjęcie oraz zabawnego „gifa”. Ze strefy malucha korzystali wszyscy – zarówno dzieci, jak i dorośli, zdobiąc swoje ręce i buzie kolorowymi rysunkami owoców oraz warzyw. Zwieńczeniem całej imprezy był pokaz kulinarny Grzegorza Łapanowskiego, który odbył się w sobotę. To było prawdziwe święto zdrowego i dobrego jedzenia.
Centrum handlowe Arkadia mieści się przy al. Jana Pawła II 82 w Warszawie. Galerię funkcjonującą od 2004 roku rocznie odwiedza około 20 mln klientów. Na 113 tysiącach metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się około 240 lokali, w tym 190 sklepów, 20 punktów usługowych oraz 30 restauracji i kawiarni. Drugie piętro centrum przeznaczone jest na część rozrywkową i mieści się tu multipleks Cinema City z 15 ekranami oraz sala zabaw dla dzieci Fikołki. Wśród kluczowych najemców Arkadii znajdują się m.in.: Peek&Cloppenburg, Sephora, Reserved, Zara, Apart, H&M.
W kwietniu 2012 r. Arkadia na podstawie audytu międzynarodowej firmy SGS, światowego lidera w zakresie certyfikacji, uzyskała czterogwiazdkowy znak jakości oferty i usług.
Czterogwiazdkowy wyróżnik ma podkreślić dbałość o najwyższą jakość na każdym etapie relacji pomiędzy centrum a Klientem. Jego uzyskanie oznacza, że dane centrum rzeczywiście poświęca Klientowi uwagę od początku do końca wizyty, oferując usługi takie, jak szatnie, aplikacje na telefon komórkowy, bezpłatny i nieograniczony dostęp do WiFi, Facebooka, a także usługi typu „premium”.
Właścicielem i zarządcą Arkadii jest firma Unibail-Rodamco.