Rozpoczęły się nagrania do drugiej edycji programu Ekspedycja Cartoon Network – nowoczesnej wersji podchodów. Tym razem, trzyosobowym dziecięcym drużynom na szlaku pomagać będą: Ewelina Lisowska, Maria Niklińska, Iwona Ostrowska, Antoni Pawlicki, Michał Piróg oraz Przemysław Saleta. Przewodnikiem w wyprawie będzie Marcin Mroziński. Najnowsza produkcja Cartoon Network wejdzie na antenę w październiku 2015 r.
Ekspedycja Cartoon Network to produkcja będąca nowoczesną wersją podchodów. W każdym odcinku drużyna składająca się z trzech uczniów tej samej klasy (lub innej zorganizowanej grupy, np. klubu sportowego) przy wsparciu gościa specjalnego, musi wykonać trzy zadania przedstawione przez prowadzącego.
W najnowszej edycji programu, na czele dziecięcych drużyn wyłonionych w drodze ogólnopolskiego castingu, staną: Ewelina Lisowska, Maria Niklińska, Iwona Ostrowska, Antoni Pawlicki, Michał Piróg oraz Przemysław Saleta. Ich zadaniem będzie wsparcie swoich zespołów w rozwiązaniu skomplikowanych łamigłówek i dotarciu na podium. Dodatkowo, gwiazdy będą mogły przetestować swoje umiejętności i sprawdzić, jak poradzą sobie w ekstremalnych warunkach.
Zespoły biorące udział w programie będę musiały odnaleźć poszczególne zadania na podstawie podanej lokalizacji GPS. Poprawne rozwiązanie zagadek gwarantuje zdobycie złotego medalu – im więcej zdobytych medali, tym większa nagroda pieniężna na koniec programu, którą uczestnicy mogą przeznaczyć na wymarzony cel. O tym, czyja drużyna wygra i która z gwiazd najlepiej sprawdzi się w roli przewodnika dowiemy się już jesienią. Widzowie będą mogli oglądać premierowe odcinki programu w październiku na antenie Cartoon Network.
Tegoroczna edycja Ekspedycji Cartoon Network to już drugi sezon polskiej wersji niemieckiego programu typu edutainment pt. „Spurensuche”, który zdobył niemiecką Nagrodę Mediów dla Dzieci – „Białego Słonia” („Der weiße Elefant”) na Festiwalu Filmowym w Monachium w 2012/13. W pierwszym sezonie programu emitowanego na antenie Cartoon Network, który swoją premierę miał 17 października 2014 r., dzieci podejmowały wyzwania razem z Mają Bohosiewicz, Olgą Frycz i Tomaszem Karolakiem.
O Turner International
Turner Broadcasting System International odpowiada za wersje takich marek TBS jak CNN, TNT, Cartoon Network i Turner Classic Movies, jak również inne kanały oraz działalność nadawcy w Ameryce Łacińskiej, Europie, na Bliskim Wschodzie, Afryce i regionie Azji i Pacyfiku. TBS nadaje kanały płatnej i darmowej telewizji, jak również dostarcza usługi poprzez Internet, współpracuje komercyjnie z różnymi partnerami przy przedsięwzięciach z dziedziny mediów; działa w porozumieniu z Warner Bros. i HBO, by zwiększyć globalny zasięg Time Warner.
TBS odpowiada za 32 marki telewizyjne nadawane, jako 160 kanałów, w 37 językach w ponad 200 krajach. Poprzez swoje lokalne filie nadaje 46 kanałów w 13 językach w 38 krajach w regionie Azji i Pacyfiku, 73 kanały w 23 językach w 124 krajach regionu EMEA oraz 48 kanałów w trzech językach w 44 krajach Ameryki Łacińskiej. Wśród marek rozrywkowych i informacyjnych Turner Broadcasting System International znajdują się CNN International, CNNj, CNN en Español, HLN, Cartoon Network, Cartoonito, Boing, Boomerang, Pogo, Toonami, Tooncast, Tabi Channel, TNT, Turner Classic Movies, TBS veryfunny, WB, HBO, Mondo TV, Glitz*, Silver, Star!, HTV, Infinito, I.Sat, MuchMusic, truTV, Space i Chilevisión. Turner Broadcasting System International, Inc. jest spółką zależną Turner Broadcasting System, Inc. (TBS), części koncernu Time Warner.