Pod koniec wakacji ruszy kolejny etap akcji charytatywnej „Razem możemy więcej” organizowanej przez ENDO dla Fundacji Spełnionych Marzeń. Jest to przedsięwzięcie w ramach inicjatywy „Odkrywamy talenty” prowadzonej cyklicznie przez markę ENDO. Inauguracja wydarzenia miała miejsce na tegorocznym Warsaw Fashion Street, gdzie podczas specjalnego pokazu mody zaprezentowana została limitowana kolekcja koszulek ENDO. Ubranka prezentowali mali podopieczni Fundacji w towarzystwie Gwiazd. W tym roku, po raz drugi, twarzą kampanii jest Magdalena Różczka, która jest również autorką hasła akcji.
„Mamy nadzieję pobić zeszłoroczny rekord 100 tys. zł, aby jeszcze więcej dzieci mogło wyjechać na turnusy rehabilitacyjne, organizowane przez Fundację Spełnionych Marzeń. To naprawdę dla nich bardzo ważne!” – mówi Aneta Kołaszewska, właścicielka marki Endo.
Każdy z nas może pomóc kupując koszulki z wyjątkowej kolekcji. W regularnej sprzedaży pojawią się one pod koniec wakacji na www.endo.pl. Koszulki będą dostępne w rozmiarach dla całej rodziny (od dużych rozmiarów dla mamy i taty, aż po niemowlęce body). Całkowity zysk ze sprzedaży zostanie przeznaczony dla podopiecznych Fundacji Spełnionych Marzeń.
Jak mówi właścicielka marki ENDO: „Rozglądajmy się dookoła, aby zauważyć tych, którzy nas potrzebują!” Zachęcamy wszystkich czytelników do zakupu koszulek oraz pomagania.
Więcej o akcji: www.endo.pl.
ENDO to wyznaczająca trendy firma z odzieżą dla dzieci, która jako pierwsza i przez długi czas jedyna w Polsce zaczęła ozdabiać swoje produkty napisami w języku polskim. Marka ta wykorzystuje gry słowne i rymowane wierszyki, które wraz z oryginalnymi grafikami tworzą niepowtarzalną stylistykę ubrań. ENDO współpracuje z takimi polskimi artystami, jak Monika Hanulak, Agata Dudek, Jan Młodożeniec czy Elżbieta Wasiuczyńska.