Unibail-Rodamco-Westfield organizuje międzynarodowe koncerty muzyczne z okazji inauguracji marki Westfield w dziesięciu flagowych centrach handlowych firmy w Europie kontynentalnej.
• Westfield, marka rozpoznawalna na całym świecie, zapewni odwiedzającym centra handlowe zupełnie nowe doświadczenia.
• John Legend, Rita Ora, Aya Nakamura, Clean Bandit i Kendji Girac – to artyści, którzy wystąpią na inauguracyjnych koncertach we flagowych centrach firmy, które odtąd będą działać pod marką Westfield we Francji, w Polsce, w Czechach oraz w Szwecji.
• Grupa Clean Bandit wystąpi w warszawskiej Arkadii w środę 25 września.
Unibail-Rodamco-Westfield (URW) ogłasza serię bezpłatnych koncertów najsłynniejszych gwiazd w dziesięciu centrach firmy w Europie kontynentalnej. Wrześniowe wydarzenia uświetnią inaugurację marki Westfield – jedynej marki centrów handlowych o globalnym zasięgu.
Marka Westfield jest już obecna w USA i w Wielkiej Brytanii, a teraz pojawi się po raz pierwszy w siedmiu centrach handlowych we Francji: Westfield Les Quatre Temps, Westfield Forum des Halles, Westfield Vélizy 2, Westfield Parly 2, Westfield Carré Sénart, Westfield Rosny 2 w regionie paryskim oraz Westfield Euralille w Lille. Rebranding będzie także obejmował szwedzki Westfield Mall of Scandinavia koło Sztokholmu, Westfield Arkadia w Warszawie oraz Westfield Chodov w Pradze, a w 2020 do tej grupy dołączą kolejne centra handlowe URW.
Centra objęte rebrandingiem to wiodące obiekty na każdym z lokalnych rynków. Pod marką Westfield utrzymają swój znaczący dorobek, lokalną tożsamość i relacje ze społecznościami lokalnymi, a jednocześnie skorzystają na potencjale marki przy organizacji jeszcze ciekawszych wydarzeń, tworzeniu jeszcze lepszych doświadczeń klienta, a także przy rozwijaniu usług, oferty handlowej i partnerstw z innymi markami. Międzynarodowe koncerty muzyczne na inauguracje centrów objętych rebrandingiem obejrzy ponad 25 000 osób. Wydarzenia będą przykładem na to, jak może wyglądać nowy, ambitny program firmowany przez markę Westfield.
Christophe Cuvillier, CEO Grupy Unibail-Rodamco-Westfield, powiedział: „Inauguracja rozpoznawalnej globalnie marki Westfield w Europie kontynentalnej przychodzi w momencie, kiedy klienci zaczynają oczekiwać więcej od wyprawy do centrów handlowych. Po przejęciu firmy Westfield w 2018 r. rebranding jest kolejnym kluczowym kamieniem milowym w realizacji naszej globalnej strategii. Co istotne, rebranding takiej skali zdarza się w naszej branży po raz pierwszy.
Westfield jest złotym standardem dla innych centrów handlowych na całym świecie – to połączenie najwyższej jakości sklepów, restauracji i oferty rozrywkowej z wyjątkowymi wydarzeniami i paletą usług. Tworzenie takich wyjątkowych doświadczeń klienta sprawia, że chętniej odwiedzają centra. Tak wygląda przyszłość handlu.”
Myf Ryan, CMO Europe oraz Group Director of Brand and Strategic Marketing w Unibail-Rodamco-Westfield powiedziała: „Marka Westfield skupi w sobie to, co najlepsze z wymiaru lokalnego i międzynarodowego. Utrzymamy lokalną tożsamość i znaczenie centrów, a jednocześnie wykorzystamy wzorce ze skutecznych działań innych centrów marki, np. Westfield London oraz Westfield Stratford City, podnosząc doświadczenie klienta na nowy, wyższy poziom. Występy światowych gwiazd muzyki będą pierwszymi z serii wydarzeń, które trafią do różnych odbiorców.”
We wszystkich centrach objętych rebrandingiem zostaną wprowadzone nowe usługi stworzone z myślą o wygodzie klientów: samochodziki dla dzieci, punkty zwrotu podatku VAT, szatnie i szafki, punkty odbioru paczek, a także nowa karta upominkowa Westfield. Program lojalnościowy ze specjalną ofertą, usługami i wydarzeniami zyska nazwę Westfield Club i zostanie rozbudowany o nowe innowacyjne elementy w latach 2019 i 2020.
Od piątku 13 września dostępna będzie ograniczona pula biletów na te wyjątkowe wydarzenia. Skorzystaj z szansy na zdobycie biletu i odwiedź stronę http://westfield-arkadia.goingapp.pl. Każdemu koncertowi będą towarzyszyć spotkania z idolami (zapisy również na http://westfield-arkadia.goingapp.pl). W czasie inauguracji będą również miały miejsce wydarzenia zakupowe z udziałem sklepów, dzięki czemu wprowadzenie marki Westfield zostanie uświetnione specjalnymi ofertami i upominkami.
Koncerty będą towarzyszyć szerszej inicjatywie marketingowej i ogólnoeuropejskiej kampanii reklamowej we wrześniu, która obejmie wszystkie kraje marki, w tym Wielką Brytanię. W nowej kampanii wykorzystana zostanie znana na całym świecie piosenka jednego z najsłynniejszych zespołów w historii, co podkreśli obietnicę marki Westfield, czyli tworzenie miejsc tętniących życiem.
Dodatkowe atrakcje dla klientów z okazji wprowadzenia nowej marki
Od środy 25 września do niedzieli 29 września na wszystkich gości centrum będzie czekać moc atrakcyjnych niespodzianek i jednocześnie kilkadziesiąt specjalnych, przygotowanych na te dni, rabatów i zniżek w wielu sklepach i lokalach.
W Westfield Arkadia stanie wyjątkowa ścianka do zdjęć 360°. W czwartek i piątek między 12:00 a 20:00, a w sobotę od 10:00 do 20:00, klienci centrum będą mogli wzbić się w powietrze i uwiecznić to dzięki systemowi składającemu się z 48 aparatów fotograficznych. Z wykonanych jednocześnie 48 ujęć powstanie krótki filmik dający efekt zamrożenia obrazu. Każdy uczestnik zabawy będzie mógł od razu przesłać sobie materiał na swój adres e-mail.
Również w czwartek rozpocznie się bardzo atrakcyjna akcja zakupowa. W Westfield Arkadia pojawi się tajemniczy asystent zakupowy, który będzie chciał zapłacić za produkty wybrane przez klientów. Wyobraź sobie, że stoisz przy kasie z naręczem nowych ubrań, koszykiem pełnym zabawek albo wymarzonym gadżetem elektronicznym, gdy nagle… podchodzi do ciebie tajemniczy nieznajomy, mówi: „Witamy w Westfield Arkadia!” i po prostu płaci za twoje zakupy! Zaplanowana dzienna pula opłaconych rachunków to aż 10 000 złotych. Akcja potrwa do soboty.
Finałem czterodniowych atrakcji będzie wspólny niedzielny lunch dla stu osób, zaplanowany na godz. 13:00. W specjalnie zaaranżowanej strefie w holu głównym Westfield Arkadia stanie pokaźnych rozmiarów stół, przy którym zasiądzie aż stu klientów. W menu znajdą się potrawy przygotowane przez Grzegorza Łapanowskiego, ambasadora strefy Grand Kitchen centrum. Pyszne jedzenie, serwowane przez kelnerów, będzie utrzymane w duchu nowatorskich trendów i wspólnego spędzania czasu. Ponieważ liczba miejsc jest ograniczona, zapisy obowiązują będą od piątku 13 września na zasadach ujętych pod linkiem: https://www.arkadia.com.pl/lunch-z-lapanowskim.
Więcej informacji na stronie: www.arkadia.com.pl.