Konferencja „Kobieta – pokusa marketingu”
Skwer – filia Centrum Artystycznego „Fabryka Trzciny”, ul. Krakowskie Przedmieście 60a, Warszawa
W konferencji weźmie udział ok. 120 uczestników: dyrektorów marketingu, brand managerów największych reklamodawców i decydentów najaktywniejszych agencji reklamowych. Spotkanie będzie poświęcone skuteczności nowoczesnych metod marketingowych adresowanych do współczesnych konsumentek. W przededniu kobiecego święta uczestnicy będą rozmawiać o najciekawszych aspektach i specyfice komunikacji skierowanej do grupy, której głos ma rosnące znaczenie w procesie podejmowania decyzji zakupowych.
Program konferencji
09.30 – Rejestracja, poranna kawa, powitanie
10.00 – Katarzyna Montgomery, redaktor naczelna, „Zwierciadło”: „Polka w świecie marek – jak zachować dystans i równowagę”
10.30 – Piotr Ziarkowski, marketing & PR manager Hyundai: „Kobieta i samochód.Projektowanie i komunikacja”
11.00 – Marta Najbert, dyrektor regionu CEE, Pandora: „Polskie kobiety lubią luksus, nawet w czasie kryzysu”
11.30 – Przerwa na kawę
12.00 – Magdalena Strobel, dyrektor marketingu, Fox International Channels Poland (FIC P), Katarzyna Szeja, account manager, Atmedia: „Angażuj albo zgiń–rola akcji niestandardowych w komunikacji marketingowej”
12.30 – Michał Górecki, trener social media: „Stereotypy płciowe a kobieta i mężczyzna w mediach społecznościowych”
13.00 – Katarzyna Brodowska, senior brand manager marki Fiore, Ambra SA: „Badania przed wprowadzeniem produktu dla kobiet”
13.30 – Lunch
14.30 – prof. Dominika Maison, Dom Badawczy Maison „Kobieta przy półce – zakupowe zachowania kobiet.”
15.00 – Dorota Minta, psycholog, Katarzyna Szymkiewicz, konsultant PR/Hotele, dr Irena Eris: „Analiza skierowanych do kobiet działań marketingowych i PR prowadzonych przez restauratorów i hotele”
15.30 – Przerwa na kawę
16.00 – Panel dyskusyjny wszystkich prelegentów
17.00 – Koniec konferencji