Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia. Spośród nadesłanych prac wybraliśmy dziesięciu zwycięzców. Poniżej prezentujemy listę nagrodzonych dzieci. Gratulujemy 🙂
- Kasieńka Tyc
- Danuta Mirochna
- Renata Wydryszek
- JULIA STUDENCKA
- Ninka Kowalik
- Katarzyna Przewłocka
- Helenka Mioduszewska
- Michał Jaśkowski
- Monika Gawrońska
- Anna Baran
Zadanie konkursowe:
Narysuj jak się bawisz na placu zabaw, prześlij pracę na adres konkursy@egaga.pl. Spośród najciekawszych propozycji wyłonimy 10 Zwycięzców, dla których mamy fantastyczne nagrody – limitowany zestaw klocków „Podwórko NIVEA”. Fundatorem nagrody jest marka NIVEA.
Na prace czekamy do dnia 16.09.2016. W tytule maila prosimy wpisywać: Podwórko NIVEA zaś w treści – dane kontaktowe: imię i nazwisko, adres, numer telefonu kontaktowego.
Wspólnie budujmy dziecięcy świat!
W oczekiwaniu na 40 Rodzinnych Miejsc Zabaw, marka NIVEA i Mateusz Kusznierewicz postanowili zainspirować rodziców do jakościowej zabawy w domu. Bo kto powiedział, że czas spędzony z „Podwórkiem NIEA” musi skończyć się wraz zakończeniem lata?
Po niezwykle emocjonującym etapie konkursowym, wreszcie przyszedł czas na spełnienie marzeń lokalnych społeczności. Już od początku sierpnia, marka NIVEA rozpoczyna budowę 40 Rodzinnych Miejsc Zabaw. Jednak, aby ponownie poczuć tę ogromną radość, z powodu wygranej, należy uzbroić się w cierpliwość. W oczekiwaniu na otwarcie nowych placów zabaw, warto postawić na jakościowy czas w domu.
Jakościowy czas – badania
Kiedy kończy się lato, a pogoda nie pozwala na aktywną zabawę na świeżym powietrzu, rodzice muszą znaleźć sposób na spędzenie czasu w domu. Potwierdzają to badania przeprowadzone przez Millward Brown, z których wynika, że co piąty pracujący rodzic, swój wolny czas z maluchem, spędza w domowym zaciszu (19%) . I co wtedy wspólnie robią? Niestety, okazuje się, że niemal co druga polska rodzina spędza czas z dzieckiem przed telewizorem (44%), a tylko co trzecia wybiera wspólną zabawę (30%) czy słuchanie muzyki (30%). Wśród badanych rodziców, 40% decyduje się na gotowanie z dzieckiem, a 20% wybiera rysowanie i malowanie.
Jakościowa zabawa w domu
Troszcząc się o rodzinne relacje marka NIVEA pragnie zainspirować rodziców do jakościowego spędzania czasu z dzieckiem, z dala od telewizora czy komputera. W tym celu, Mateusz Kusznierewicz, Ambasador projektu „Podwórko NIVEA” przygotował porady, dzięki którym czas spędzony w domu stanie się wyjątkową przygodą dla całej rodziny. Nawiązując do dobrze znanych dzieciom i rodzicom zabawki, marka stworzyła limitowaną edycję klocków „Podwórko NIVEA”.
Klocki „Podwórko NIVEA”
W ramach kampanii, marka NIVEA stworzyła limitowaną edycję klocków „Podwórko NIVEA”. Zestaw zawiera 250 elementów, z których można zbudować własne Rodzinne Miejsce Zabaw. Wśród miniaturowych sprzętów znajdują się między innymi: Linarium namiot, Huśtawka ważka czy Bocianie gniazdo, czyli sprzęty, które pojawią się na retro-nowoczesnych placach zabaw. Jak przyznaje Mateusz Kusznierewicz, Ambasador projektu: „Razem z Nataszą i Maxem potrafimy godzinami tworzyć wyjątkowe budowle, zamieniając się w prawdziwych inżynierów. Cieszę się, że teraz będziemy mogli wybudować własne „Podwórko NIVEA”, które będzie przypominało nam wspólne chwile spędzone w Rodzinnych Miejscach Zabaw.”
Zainspiruj się i wygraj klocki „Podwórko NIVEA”
REGULAMIN KONKURSOWY:
- Konkurs organizowany jest przez Valkea Media S.A z siedzibą w Warszawie 01-747, przy ul. Elbląskiej 15/17 na stronie www.egaga.pl wraz MSLGROUP
- Sponsorem nagród jest MSL GROUP
- Konkurs trwa od 01.09.2016 do dnia 16.09.2016 północy czasu polskiego.
- Konkurs jest przeznaczony wyłącznie dla pełnoletnich rodziców i opiekunów dzieci.
- Aby wziąć udział w konkursie należy przesłać pracę konkursową.
- Nadesłanie pracy na konkurs jest równoznaczne z akceptacją warunków regulaminu oraz ze zgodą na publikację danych osobowych, ujawnienie listy laureatów na stronie internetowej, podanie do publicznej wiadomości.
- Nagrodami w konkursie są limitowane zestawy klocków „Podwórko NIVEA”
- Zwycięzca zostanie wyłonionych na podstawie najciekawszej odpowiedzi przez jury Valkea Media S.A. W skład jury wchodzą: Małgorzata Kłodnicka Caputa – specjalista ds. Projektów, Monika Asman Specjalista ds.Projektów..
- Każdy uczestnik konkursu może przesłać odpowiedź tylko jeden raz.
- Wyniki zostaną ogłoszone do dnia 20.09.2016 na portalu www.egaga.pl
- Nagrody zostaną wysłane do zwycięzców przez fundatora nagrody w przeciągu 7 dni od otrzymania danych adresowych od zwycięzców za pośrednictwem Valkea Media S.A z siedzibą w Warszawie 01-747, przy ul. Elbląskiej 15/17.
- Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych /Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm./