Paryż i Nowy Jork to miasta pełne życia i energii. To właśnie tam rodzą się trendy, zarówno w modzie, jak i w makijażu. Marki L’Oréal Paris i Maybelline New York zakorzenione w tych niezwykłych metropoliach czerpią inspiracje z najsłynniejszych pokazów mody, aby przenosić makijażowe trendy prosto na ulice polskich miast. Są to eksperci, którzy od wielu lat inspirują kobiety i młode dziewczyny do zabawy makijażem i do tworzenia wyjątkowych looków.
Zainspirowana kultowym stylem paryżanek, marka L’Oréal Paris od ponad 100 lat towarzyszy kobietom w ich codziennym życiu. Dostosowując się do ich potrzeb i wymagań, oferuje produkty, dzięki którym mogą one czuć się piękne w każdej sytuacji, na swoich własnych zasadach. Współcześnie dla marki nie istnieje bowiem jeden kanon piękna, wspiera ona wyjątkowość , indywidualność i autentyczność współczesnej kobiety.
Wywodząca się z miasta możliwości i różnorodności marka Maybelline New York swoje inspiracje czerpie prosto z jego stylu życia oraz nowojorskich pokazów mody. Wspiera pewne siebie i dążące do celu dziewczyny, zapewniając im kosmetyki dopasowane do ich intensywnego, pełnego różnorodnych zadań dnia. Zachęca je również do odkrywania siebie i eksperymentowania z makijażem.
20 lutego 2019 roku warszawska B4BKA na kilka godzin zamieniła się w pełen makijażowych inspiracji MAKEUP TREND HOUSE L’Oréal Paris x Maybelline New York. Tematem przewodnim wydarzenia były największe make-up trendy 2019 roku, a zaaranżowana przestrzeń była najlepszym odzwierciedleniem trendowej ekspertyzy obu marek. Goście mogli samodzielnie odkrywać trendy, a przy pomocy profesjonalnych makijażystów również indywidualnie dobierać odpowiednie produkty dla swojej twarzy.
Gości oficjalnie przywitały Paulina Kwaśniewska (Dyrektor Marketingu Makeup) oraz Martyna Redos (Group Product Manager Maybelline), które właśnie wróciły z Paryża i Nowego Jorku, gdzie miały okazję poznać najnowsze makijażowe inspiracje. W swojej prezentacji opowiedziały o DNA marek oraz o najmodniejszych make-up trendach, wśród których znalazły się długotrwałe produkty do brwi, łatwo zmywalne maskary, idealnie dopasowane podkłady i korektory, pomadki do ust i puder, które znajdą zastosowanie u każdej kobiety oraz matowe pomadki w płynie. Dodatkowo gościom zostały przedstawione twarze trendowej sekcji L’Oreal Paris Trends From Paris – Wiktoria Gąsiewska i Karolina Gilon oraz IT-Girl Maybelline New York Osi Ugonoh.
Zarówno dziennikarze jak i influencerki z przyjemnością odkrywały najnowsze make-up trendy, biorąc udział w makijażowych eksperymentach i poznając produkty marek L’Oréal Paris
x Maybelline New York