Bali, Mauritius i Hawaje. Brzmi zachęcająco? Oczywiście! Bo kto z nas nie marzył o egzotycznych wakacjach pod palmami? Marka WINIARY wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów i przybliża smaki rajskich destynacji. Z nowej, limitowanej serii galaretek „Rajskie Wyspy” o smaku mango i marakui, granatu i ananasa, a także trawy cytrynowej i limonki przygotujemy niezwykle kolorowe i orzeźwiające desery idealne na upalne dni.
Smaki egzotycznych owoców zamknięte w małych saszetkach, z których przygotujemy pyszne desery w oryginalnych i intensywnych kolorach będą hitem tego lata! Wystarczy galaretka WINIARY i 1,5 szklanki wody, aby móc przenieść się na jedną z rajskich wysp. Dzięki „Klejnotowi Hawajów” – galaretce o smaku mango i marakui, która przyciąga niezwykle ciepłym, żółto-pomarańczowym kolorem, przeniesiemy się na gorące i piaszczyste hawajskie plaże. „Smak Mauritiusa” – aromatyczna galaretka o smaku soczystego granatu i słodkiego ananasa, o apetycznej, różowej barwie, przybliży nam smak upalnej wyspy o bujnej roślinności. Pobyt na gorącym Bali będzie możliwy, ale tylko z dużą dawką orzeźwienia, którą daje połączenie limonki i trawy cytrynowej. W „Sekrecie Bali” znajdziemy garść inspiracji do przygotowania pysznego deseru w soczystym, zielonym kolorze.
Galaretki WINIARY w trzech egzotycznych smakach to nowość na naszym rynku. Dzięki nim wszyscy miłośnicy gotowania będą mogli przyrządzić nie tylko smaczne i barwne desery, które wyśmienicie smakują z owocami. To również szansa na stworzenie słodkiej przekąski, której smak przeniesie nas w piękne i egzotyczne zakątki świata. Dzięki nim każdy może mieć swoją małą, rasjką wyspę w domu – mówi Marzena Maciąg-Urbańska, odpowiedzialna za desery marki WINIARY.
Egzotyczne smaki galaretek WINIARY w wersji limitowanej „Rajskie Wyspy” doskonale łączą się ze smakiem owoców, które są dostępne latem, szczególnie z soczystymi brzoskwiniami, aromatycznymi truskawkami, ale również z bananami lub melonami. Galaretki marki WINIARY idealnie sprawdzają się również jako dodatek do ciast, lodów i innych deserów.
Pojawienie się galaretek będzie wspierać kampania w Internecie oraz materiały POS w sklepach i punktach sprzedaży. Sugerowana cena detaliczna galaretki to ok. 1,69 zł. Zastrzegamy, że firma Nestlé Polska S.A., będąca producentem, nie ma wpływu na ceny stosowane przez przedsiębiorców prowadzących działalność w zakresie dalszej sprzedaży produktów. Informacji o cenach ww. produktów na półce sklepowej należy poszukiwać w punktach sprzedaży.