Podczas Marszu Różowej Wstążki Philips udostępni najnowsze aparaty USG do badania piersi i zaprezentuje innowacje, które pozwalają zadbać o siebie i najbliższych.
Philips, jako partner Marszu Różowej Wstążki Avon, w dniu Marszu – 5. października br. udostępni swój najnowszy sprzęt ultrasonograficzny do wykonania badań USG piersi uczestniczkom tego wydarzenia. Jednocześnie w strefie Philips w Parku Fontann będzie można dowiedzieć się, jak w prosty sposób można zadbać o siebie i najbliższych, by realizować motto tegorocznego Marszu „Dbam o siebie dla Ciebie”.
Marsz Różowej Wstążki jest już po raz 16. organizowany przez firmę Avon Cosmetics. Partnerem tego wydarzenia jest firma Philips. W tym roku, 5. października o godz. 12:00 Marsz wyruszy z ul. Krakowskie Przedmieście 42/22, z okolic hotelu Bristol, by przejść ulicami Warszawy do Parku Fontann. Tam uczestniczki będą miały możliwość wykonania USG piersi. Po raz pierwszy Polki będą mogły poddać się badaniom z wykorzystaniem najnowszego aparatu USG EPIQ, który firma Philips wprowadziła na rynek we wrześniu 2013 r. W strefie medycznej Avon Philips odbywać się będą ponadto konsultacje lekarskie i badanie palpacyjne piersi.
Strefa Philips będzie wyposażona w innowacyjne urządzenia i technologie, które na co dzień ułatwiają dbanie o siebie, najbliższych i dom. W części dla kobiet kreatywny zespół stylistów Jaga Hupało Born to Create zaprezentuje najnowsze produkty do stylizacji i pielęgnacji włosów tj. prostownice z formułą keratynową i technologią soniczną, lokówki stożkowe pokryte unikalną na rynku welurową powłoką chroniącą włosy i skórę przed uszkodzeniami i poparzeniami.
Lekarz stomatolog wytłumaczy, jak dbać o jamę ustną, wykorzystując innowacyjne soniczne szczoteczki do zębów z linii Sonicare oraz irygator Airfloss. Lekarz dermatolog wyjaśni natomiast, jak została wykorzystana najnowsza technologia rotacyjno – wibracyjna w szczoteczkach do mycia twarzy Philips VisaPure oraz jak wykorzystywane jest światło IPL do usuwania owłosienia zastosowane w urządzeniu Philips Lumea. W części obejmującej obszar zdrowego żywienia będzie można skosztować świeżo wyciskanych soków a także zapoznać się z nowościami takimi jak wielofunkcyjne urządzenie do gotowania, pieczenia, smażenia, jakim jest Philips Multicooker. W strefie dla mężczyzn, będzie można zobaczyć i przetestować najnowsze trymery i golarki oraz sprawdzić na specjalnej aplikacji, jak wyglądałoby się w różnych rodzajach zarostu. Ponadto, goście Strefy Philips będą mieli okazję zobaczyć najbardziej interaktywne oświetlenie z rodziny produktów Philips, m.in. HUE, czyli źródła światła sterowane za pomocą tabletu, lampki Living Colors świecące milionami kolorów czy lampy Nick-Knack, które można dowolnie zginać, zmieniając ich kształt.
Philips, jako partner Marszu Różowej Wstążki, zorganizował również konkursy dla uczestników tego wydarzenia. Do wygrania będą m.in. soniczne szczoteczki Philips Sonicare, irygator Airfloss, trymer, golarka czy urządzenie do mycia twarzy Visa Pure, które do szerokiej sprzedaży trafi dopiero w styczniu, więc będzie to niespotykana szansa, aby je zdobyć już teraz.
W Parku Fontann odbędą się ponadto koncerty Gwiazd: Anny Wyszkoni, Natalii Kukulskiej oraz Patrycji Markowskiej. W wydarzeniu wezmą również udział Ambasadorki tegorocznej Wielkiej Kampanii Życia – Avon kontra Rak Piersi: Anna Wyszkoni, Aneta Zając oraz Anna Nowak-Ibisz. Po Marszu będzie też można nabyć produkty kampanii Avon kontra Rak Piersi. Całkowity dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany na akcję Gabinety z Różową Wstążką.
Zwieńczeniem Marszu Różowej Wstążki będzie iluminacja budynku Philips w Alejach Jerozolimskich w Warszawie. Po zmroku rozświetli się on na kolor różowy.
Działania na rzecz profilaktyki raka piersi w Polsce wpisują się w wieloletnią, globalną strategię walki z tym nowotworem, którą Philips realizuje na całym świecie. W jej ramach każdego dnia października, w innym miejscu na świecie, wybrane obiekty rozświetlane są różową iluminacją. W sumie w tym roku oświetlonych zostanie 100 miejsc, dzięki czemu do milionów osób dotrze przesłanie dotyczące walki z rakiem piersi. Ponadto, Philips umożliwia dostęp do bezpłatnej diagnostyki w kierunku raka piersi. Tylko w 2012 r. przebadano 6 tysięcy kobiet, a w tym roku firma zamierza umożliwić przebadanie 10 tys. osób. 115 tys. pracowników Philips na świecie prowadzi zbiórkę pieniędzy na finansowe wsparcie obszaru badań naukowych nad rakiem piersi prowadzonych przez ośrodki naukowe w Europie, Azji i Stanach Zjednoczonych.