Edukacja wczesnoszkolna i szkolna
I miejsce
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika
Punkty gastronomiczne
I miejsce
Słowo daje
Edukacja pozaszkolna
I miejsce
Funiversity
Na wyjazd
I miejsce
Stajnia Horseworks
Kultura i rozrywka
I miejsce
Saskie Centrum Rodziny Caritas Diecezji Warszawsko-Praskiej
Sport (nagroda Grand Prix)
I miejsce
Fundacja HappyFeet
Zwycięzcy jako nagrodę otrzymali od nas kampanię promocyjną w postaci publikacji o zwycięzcach statuetki na stronach pozaszkolne.pl i edupelzaki.pl oraz miejsce w artykule podsumowującym II edycję Plebiscytu Statuetka Warszawskiej Rodzinki Prudential, który zostanie wysłany do wszystkich ważnych dziennikarzy z branży dziecięco-społecznej. Nagrodą główną jest pakiet działań PR o wartości 10.000 PLN, w zakres czego wchodzą: pakiet partnera A w trakcie V edycji Warszawskich Dni Rodzinnych w marcu 2015, kampania promocyjna w mediach patronackich: Junior.waw, Gaga, Targi Moje Dziecko, Czasdzieci.pl, TVP Warszawa, Familie.pl oraz nagrody rzeczowe, które ufundowali Lilla Lou, Cross Jeans, Bartek, BranQ oraz MEGA BLOKS.
Wielkim sukcesem IV edycji Warszawskich Dni Rodzinnych okazał się Piknik Rodzinny Prudential zorganizowany w sobotę 14 września w Forcie Sokolnickiego. Piknik miał charakter otwarty. Uczestnicy pobierali darmowy bilet przy stoisku informacyjnym. Później mogli już wpaść w wir niekończącej się zabawy. Uczestnicy pikniku odwiedzali poszczególne punkty, zbierając przy okazji pieczątki na pobranych biletach. Odwiedziło nas ponad 5.000 osób.
Serdecznie dziękujemy wszystkim partnerom wydarzenia, a my, pełni zapału, przystępujemy do przygotowania V edycji w marcu 2015 roku.
Podsumowanie Warszawskich Dni Rodzinnych
Przez Informacja prasowa
16 września 2014
PAGE 1 / 2