Z okazji Dnia Dziecka zabierz swoją pociechę na niezwykłą podwodną przygodę. W dniach 1-9 czerwca hol główny Arkadii zamieni się w wyjątkowe wirtualne oceanarium „Unexpected Ocean”. Najmłodsi będą mogli stworzyć własne ryby, obejrzeć dno oceanu dzięki okularom wirtualnej rzeczywistości, dowiedzieć się, jak chronić środowisko i zdobyć atrakcyjne nagrody.
W Arkadii Dzień Dziecka będzie trwał ponad tydzień – od 1 do 9 czerwca w centrum będzie odbywało się innowacyjne wydarzenie edukacyjne “Unexpected Ocean”, którego partnerem jest WWF. Hol główny zostanie kompletnie przemieniony – udekorowany pięknymi, kolorowymi motywami morskimi będzie wyglądał zupełnie jak podwodna kraina. Wyjątkowa oceaniczna strefa zaoferuje cztery główne atrakcje, wykorzystujące najnowsze technologie – wirtualne akwarium, gogle wirtualnej rzeczywistości, kącik pedagogiczny WWF i podwodny tunel. Dodatkowo w dniach 1-3 czerwca na terenie centrum odbywać się będzie wielkie poszukiwanie skarbów: dzieci wykonywać będą zadania konkursowe i zbierać naklejki na specjalnej mapie. Za zebranie wszystkich naklejek na uczestników zabawy czekać będą atrakcyjne upominki.
Podczas całego kilkudniowego wydarzenia w wirtualnym akwarium dzieci będą kolorować oceaniczne stworzenia, które następnie zostaną zeskanowane, animowane i wyświetlone na dużym ekranie – najmłodsi będą mogli zobaczyć swoje kreacje pływające z innymi wesołymi zwierzętami. Dzięki okularom wirtualnej rzeczywistości Samsung mali odkrywcy poczują się, jakby byli pod wodą i zgłębią sekrety oceanów, oglądając delfiny, żółwie i rekiny. Przejście podwodnym tunelem, pokrytym naklejkami imitującymi dno oceanu, również umożliwi dzieciom objerzenie z bliska wodnych głębin i ich mieszkańców. W kąciku pedagogicznym WWF najmłodsi zdobędą ciekawe informacje o wodnych zwierzętach, dowiedzą się, jak dbać o środowisko i wezmą udział w quizach z nagrodami.
Wydarzenie „Unexpected Ocean” odbyło się już w sześciu centrach handlowych w Europie i za każdym razem cieszyło się wielką popularnością wśród dzieci, zainteresowanych poznawaniem oceanu i nowoczesnych technologii.
Wejście do strefy Unexpected Ocean będzie możliwe po okazaniu Karty Stałego Klienta, którą będzie można bezpłatnie wyrobić również w trakcie trwania wydarzenia.
***
Centrum handlowe Arkadia mieści się przy al. Jana Pawła II 82 w Warszawie. Galerię funkcjonującą od 2004 roku rocznie odwiedza około 20 mln klientów. Na ponad 113 tysiącach metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się około 260 lokali, w tym flagowe salony najpopularniejszych marek, bogaty wybór usług oraz kawiarnie i restauracje wielu kuchni świata. Drugie piętro centrum przeznaczone jest na część rozrywkową i mieści się tu multipleks Cinema City z 15 ekranami oraz sala zabaw dla dzieci Fikołki. Wśród kluczowych najemców Arkadii znajdują się m.in.: Peek&Cloppenburg, Sephora, Douglas, Forever 21, Victoria’s Secret, Saturn, Reserved, Zara, H&M, Empik, Smyk.
W kwietniu 2012 r. Arkadia na podstawie audytu międzynarodowej firmy SGS, światowego lidera w zakresie certyfikacji, uzyskała czterogwiazdkowy znak jakości oferty i usług.
Czterogwiazdkowy wyróżnik ma podkreślić dbałość o najwyższą jakość na każdym etapie relacji pomiędzy centrum a Klientem. Jego uzyskanie oznacza, że dane centrum rzeczywiście poświęca Klientowi uwagę od początku do końca wizyty, oferując usługi takie, jak szatnie, aplikacje na telefon komórkowy, bezpłatny i nieograniczony dostęp do WiFi, Facebooka, a także usługi typu „premium”.
Właścicielem i zarządcą Arkadii jest firma Unibail-Rodamco.
***
WWF jest jedną z największych na świecie organizacji działających na rzecz ochrony środowiska naturalnego. Działając od ponad 55 lat w ponad 150 krajach, WWF przyczynił się do ochrony wielu ginących gatunków zwierząt oraz cennych przyrodniczo miejsc na świecie. W Polsce od ponad 20 lat działa na rzecz ochrony rzek, lasów oraz zagrożonych gatunków, m.in. wilków, rysi, niedźwiedzi, a także żyjących w Morzu Bałtyckim fok i morświnów oraz polityki klimatyczno-energetycznej.