W październiku b.r. ruszy kolejny etap II edycji akcji charytatywnej „Razem możemy więcej” organizowanej przez ENDO dla Fundacji Spełnionych Marzeń. Jest to przedsięwzięcie w ramach inicjatywy „Odkrywamy talenty” prowadzonej cyklicznie przez markę ENDO.
Inauguracja wydarzenia miała miejsce na tegorocznym Warsaw Fashion Street, gdzie podczas specjalnego pokazu mody po raz pierwszy pokazano limitowaną kolekcję koszulek ENDO. Ubranka prezentowali mali podopieczni Fundacji w towarzystwie Gwiazd. W tym roku, po raz drugi, twarzą kampanii jest Magdalena Różczka, która jest również autorką hasła akcji. Regularna sprzedaż wyjątkowych, charytatywnych koszulek rozpocznie się dokładnie 10.10.2017. Całkowity zysk z ich sprzedaży zostanie przeznaczony dla podopiecznych Fundacji Spełnionych Marzeń.
„Mamy nadzieję pobić zeszłoroczny rekord 100 tys. zł, aby jeszcze więcej dzieci mogło wyjechać na turnusy rehabilitacyjne, organizowane przez Fundację Spełnionych Marzeń. To naprawdę dla nich bardzo ważne!” – mówi Aneta Kołaszewska, właścicielka marki Endo.
Każdy z nas może pomóc kupując koszulki ze specjalnej kolekcji na www.endo.pl. Koszulki będą dostępne w rozmiarach dla całej rodziny – od niemowlęcego body, aż po duże rozmiary dla mamy i taty.
Jak mówi właścicielka marki ENDO: „Rozglądajmy się dookoła, aby zauważyć tych, którzy nas potrzebują!” Zachęcamy wszystkich czytelników do zakupu koszulek oraz pomagania.
Więcej o akcji: www.endo.pl.