Już od 19. lutego na stronie BlackMilkClothing.com będzie można zakupić każdy z 19 elementów nowej kolekcji ubrań marki BlackMilk Clothing z motywami z serialu “Rick and Morty”.
Australijski sklep internetowy BlackMilk Clothing, znany z produkcji barwnej, dopasowanej do ciała odzieży, zaprezentował nową linię „Rick and Morty”. W skład kolekcji, która powstała w wyniku współpracy z Adult Swim, wchodzą sukienki, bluzki, stroje kąpielowe i t-shirty. Na ubraniach nawiązujących do cieszącej się popularnością kreskówki znajdują się zarówno główni bohaterowie serialu, jak i Pickle Rick czy Mr. Meeseeks.
– „Rick and Morty” jest obecnie jedyną tego rodzaju propozycją na rynku, która budzi tak wielkie zaangażowanie i ekscytację młodych fanów. Przygotowując kolekcję, zespół BlackMilk wykonał naprawdę świetną robotę – powiedział Vikram Sharma, Vice President of Cartoon Network Enterprises Asia Pacific, który jest odpowiedzialny za działania licencyjne „Rick and Morty” w tym regionie.
Od 19 lutego fani z całego świata będą mogli składać swoje zamówienia na stronie BlackMilkClothing.com.
O Turner International
Turner International odpowiada za takie czołowe marki jak CNN, TNT, Cartoon Network i TCM, jak również inne kanały oraz działalność nadawcy w Ameryce Łacińskiej, Europie, na Bliskim Wschodzie, Afryce i regionie Azji i Pacyfiku. Nadaje kanały płatnej i darmowej telewizji, jak również dostarcza usługi poprzez Internet, współpracuje komercyjnie z różnymi partnerami przy przedsięwzięciach z dziedziny mediów; działa w porozumieniu z Warner Bros. i HBO, by zwiększyć globalny zasięg WarnerMedia. Turner odpowiada za 48 marek telewizyjnych nadawanych jako 180 kanałów, w 34 językach w ponad 200 krajach. Turner International jest spółką zależną Turner, części koncernu WarnerMedia.