Nieważne, czy przez miasto pędzisz wystylizowanym holendrem, odnowionym szwedzkim Monarkiem czy rowerem, który najlepsze lata ma już za sobą. Ważne, że podążasz swoją drogą i nie ulegasz ulotnym modom. Zupełnie tak, jak Tarczyn – klasyczna marka obecna na rynku od 1967 roku.
Tarczyn – od lat ceniony za niezmienny, esencjonalny smak – łączy ludzi niezależnych i wszystkich tych, którzy cenią rzeczy autentyczne. Jedną z ogólnopolskich akcji marki jest pierwszy w Polsce program Stacji Rowerowych Tarczyn, gdzie fani Tarczyna mogą liczyć na bezpłatny serwis roweru, spróbować soków Tarczyn, a przede wszystkim znaleźć chwilę dla siebie.
Sprawdzamy rowery i rozdajemy soki
W ubiegłym roku tarczynowa ekipa pomogła naprawić ok. 3 500 rowerów i rozdała ponad 20 000 soków. Już niedługo stacje pojawią się przy ścieżkach rowerowych w 8 dużych miastach Polski. Do dyspozycji fanów Tarczyna będą mechanicy i pasjonaci jednośladów – pomogą w naprawie i serwisie roweru (wyregulują przerzutki czy nasmarują łańcuch).
W koszykach hostess częstujących gości nie zabraknie smacznych soków i nektarów owocowych Tarczyna, wśród których znajdą się nowe smaki – świetne na lato. Gruszka, śliwka, czarna porzeczka – to właśnie te owoce latem, w pełni sezonu lub tuż przed nadejściem jesieni, są słodkie i soczyste, idealne do jedzenia na surowo. Teraz, dzięki Tarczynowi, dostępne również w poręcznych butelkach o pojemności 300 ml – można cieszyć się nimi zarówno w podróży, jak i w domu. A najlepiej w specjalnie wydzielonym miejscu na Stacji Rowerowej Tarczyn, gdzie będzie można odetchnąć przed kolejnym odcinkiem przejażdżki rowerowej i poczuć się jak w sadzie lub ogrodzie. Każdy letni weekend to inne miasto – zawsze jednak przy najpopularniejszych trasach rowerowych.
Tarczynowa Odnowa Rowerowa – przywracamy rowery do życia i nadajemy im unikalny styl
To nazwa niezwykłej akcji Tarczyna, która potrwa do końca sierpnia. Akcja rozpoczęła się od konkursu na Facebooku, gdzie Tarczyn zaprosił swoich fanów do wzięcia udziału w TARCZYNOWEJ ODNOWIE ROWEROWEJ. Zespół Tarczyna zdobył pochodzący z 1931 roku rower szwedzkiej marki Monark i razem z fanami zadecydował o tym, by dać mu nowe życie i własny styl. To fani na profilu marki wybierali nowy wygląd roweru po odnowie, a zespół Tarczyna zgodnie z ich sugestiami sprawił, że powstało rowerowe dzieło sztuki. Monark stał się nagrodą w konkursie dla fanów naszego profilu, którzy nadali mu nazwę TarczyNówkA.
Odnowienie TarczyNówkI było tylko wstępem do ogólnopolskiej akcji, która potrwa przez trzy miesiące letnie, aż do 31 sierpnia. Tarczyn wraz z radiem ESKA będzie w tym czasie zachęcać słuchaczy do przesyłania zdjęć rowerów, które chcieliby odnowić. Słuchacze mogą zgłosić swój rower bądź rower bliskiej osoby. Sześciu zwycięzców w konkursie zostanie nagrodzonych profesjonalną renowacją ukochanych rowerów i zestawem soków Tarczyn.
Agros-Nova jest wiodącym producentem żywności w Polsce, największym przetwórcą owoców i warzyw. Spółka dynamicznie rozwija się w oparciu o cztery biznesowe filary:
- SNNN (soków, nektarów i napojów niegazowanych)
- przetworów owocowo – warzywnych,
- potraw gotowych,
- dodatków do potraw.