Wystartował projekt Podwórko Talentów NIVEA, dzięki któremu w aż 20 miejscowościach w całej Polsce powstaną wyjątkowe place zabaw, na których dzieci będą miały możliwość odkryć i rozwijać swoje umiejętności i pasje.
Podczas konferencji prasowej dotyczącej projektu, która odbyła się 28 marca w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie ambasadorzy projektu – piosenkarka Natalia Kukulska oraz żeglarz i olimpijczyk Mateusz Kusznierewicz, opowiadali o tym jak rozwijały się ich dziecięce talenty i o tym jak wspierają swoje dzieci w drodze do odkrywania ich pasji. Psycholog dziecięcy dr Aleksandra Piotrowska wskazała na co zwrócić uwagę, aby z korzyścią dla dziecka wspierać rozwój jego talentów, podkreślając jak ważna jest nauka odbywająca się w formie zabawy. W spotkaniu udział wzięła także General Manager NIVEA Katarzyna Milanovic, która opowiedziała o dotychczasowych działaniach CSR NIVEA w kontekście trendów CSR w Polsce i na świecie. Spotkanie poprowadziła CSR Manager NIVEA Katarzyna Singh, która zaprezentowała dziennikarzom sprzęty, które pojawią się na Podwórkach Talentów, a także przedstawiła zasady zgłoszeń do projektu.