Nowy koncept dla dzieci
Podczas właśnie zakończonej przebudowy została przygotowana przestrzeń pod atrakcyjną strefę dziecięcą, która znajdzie się drugim piętrze. Będzie to unikalny, dedykowany specjalnie Arkadii koncept Jupi Park, oferujący edukacyjną rozrywkę w powiązaniu z rekreacją oraz wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii interaktywnych. Plac zabaw zajmie ok. 1200 mkw. i będzie przeznaczony dla dzieci w wieku powyżej 3 lat. Dzieci młodsze będą mogły przebywać w Jupi Parku pod okiem rodziców lub wykwalifikowanych, wcześniej zamówionych opiekunek. Kręte zjeżdżalnie, labirynty, trampoliny, armatki pneumatyczne, baseny z piłeczkami – to tylko niektóre z atrakcji, które będą czekać na najmłodszych. Zarówno mali majsterkowicze, wielbicielki mody, jak i miłośnicy gotowania znajdą w nowym arkadyjskim placu zabaw ciekawe zajęcie. Jupi Park zaoferuje sale imprez urodzinowych w różnych stylach, górę wspinaczkową, tor samochodowy, armatki pneumatyczne, a także kąciki tematyczne dla dzieci, bezpłatne spotkania informacyjne dla rodziców, multimedialny kącik z monitorkami dotykowymi i wiele innych atrakcji. W arkadyjskim koncepcie znajdzie się klasyczna strefa „Małpi gaj”, boisko sportowe, laser arena, sala baletowa, sale urodzinowe, grota solna dla rodziców z dziećmi, a także strefa relaksu z ofertą gastronomiczną.
Rekomercjalizacja
Arkadia od samego początku istnienia dba o bogatą, różnorodną i oryginalną ofertę. Stąd ogromny wybór marek zarówno polskich, jak i zagranicznych. W tym roku przybyło 13 nowych brandów, Ponad 40 najemców przeprowadziło gruntowny remont swoich salonów i otworzyło się ponownie, większość w całkowicie nowych odsłonach. Wśród nowych marek, które pojawiły bądź pojawią się w Arkadii w tym roku, są: Desigual, Neo Adidas, Guess, Costa Coffee, Green Caffe Nero, Kiehl’s, TOUS, New Balance, Undiz, Omega, Nespresso oraz Imaginarium. Nowe koncepty i flagowe sklepy otwierają w Arkadii: Sephora, Apart, Calzedonia, Intimissimi, Wrangler, Lee, Lacoste, 4 F, MAC, Quiksilver, Triumph, L’Occitane i CCC. Nową jakość usług na arkadyjskim terenie prezentują: T-mobile, Play, Plus, RWE, Poczta Polska, Camille Alban, Frederick Moreno, Mx Music, Citibank Handlowy, Millenium Bank, Poprawki krawieckie i Fotojoker. W najbliższym czasie planowany jest jeszcze szereg kolejnych otwarć, umowy są w trakcie negocjacji.
Bezpłatne usługi
Właściciel Arkadii, firma Unibail-Rodamco, w czterogwiazdkowej strategii jakościowej koncentruje się na wartości dodanej, jaką jest wyjątkowe doświadczenie zakupowe. Poza bogatą ofertą handlową, stale odświeżaną zgodnie z oczekiwaniami konsumentów i trendami rynkowymi, na Klientów czeka cały wachlarz dodatkowych, bezpłatnych usług, dostępnych na terenie centrum: program lojalnościowy z atrakcyjnymi rabatami, zakupy ze stylistką, możliwość skorzystania z pomocy asystenta zakupowego, przegląd szafy w domu klienta, wynajmowanie parasolek, wypożyczalnia gier i książeczek dla dzieci, punkty doładowania telefonów, iPad w recepcji dostępny dla klientów, wygodne i praktyczne strefy wypoczynku (gniazdka elektryczne, powierzchnie miękkie w dotyku), WiFi w całym centrum, placyk zabaw dla dzieci, specjalne strefy parkowania dla rodzin oraz starannie zaprojektowane pokoje rodzinne. Oferta bezpłatnych usług jest stale wzbogacana.
W kwietniu 2012 r. Arkadia na podstawie audytu międzynarodowej firmy SGS, światowego lidera w zakresie certyfikacji, uzyskała czterogwiazdkowy znak jakości oferty i usług.