Jesteśmy współcześnie świadkami marketingowej bitwy o dzieci – ich osobowość, przyszłe nawyki i pieniądze. Wszechobecna konsumpcja zagląda nawet do dziecięcej kołyski a postępujące „utowarowienie" dzieciństwa wprawia rodziców w lęk przed tym, czy ich dzieci „się dopasują" do reszty. Przemożny wpływ dzieci na zakupy dokonywane przez ich rodziców, nie tylko te drobne, ale również i te najważniejsze, stał się faktem.
Warsztat skierowany jest do rodziców zainteresowanych wpływem reklamy na ich dziecko. Podczas warsztatów zaprezentowane zostaną różnorodne skutki jakie niesie ze sobą oglądanie telewizji, a także omówione będą różnorodne techniki stosowane w konstruowaniu reklam kierowanych do dzieci.
Poprzez analizę przykładowych technik wywierania wpływu stosowanych przez twórców reklam, spróbujemy wspólnie zastanowić się, jak możemy bronić się przed negatywnym wpływem kultury konsumpcji.
Wykład pod patronatem Prezydenta Miasta Gdynia.Prowadzi:
Dorota Dykalska-BieckPsycholog z zawodu i z zamiłowania. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego, obecnie przygotowuje pracę doktorską na temat wpływu reklamy na dziecko. Członek ruchu społecznego „Dziecko bez reklamy".
Miejsce: Gdynia, Bell Gdynia, ul. Abrahama 37
Zapisy: info@dzieckobezreklamy.pl