15 49.0138 8.38624 arrow 0 arrow 1 5000 1 0 horizontal https://egaga.pl 300 4000
Jesteśmy blisko dzieci

Kąpiel maluszka – naturalnie, wygodnie i bez łez

Avatar
27 lipca 2021

Na bycie rodzicem składa się wiele niesamowitych chwil, lecz niewiele jest tak wyjątkowych jak czas kąpieli. To specjalny moment w ciągu dnia, dlatego warto zadbać o to, by zawsze wypełniony był wspólną zabawą i dobrymi emocjami. Jak sprawić, by ten codzienny rytuał nie stresował, a budził wyłącznie pozytywne skojarzenia – zarówno u dziecka, jak i u rodziców?

Codzienna kąpiel może być świetną zabawą, a radosna atmosfera podczas kąpieli już od najmłodszych lat życia dziecka pomaga budować i wzmacniać w nim pozytywne nawyki związane z troską o higienę. Oto trzy kroki do tego, by jak najlepiej zadbać o delikatną skórę maluszka podczas każdej kąpieli.

1. Zapewnij odpowiednią temperaturę wody i pomieszczenia
Mimo, że kąpiel niemowląt trwa zwykle kilka minut, należy upewnić się, że w pomieszczeniu jest wystarczająco ciepło i nie dochodzi do przeciągów. Optymalna temperatura w łazience powinna wynosić ok. 25 stopni Celsjusza. Na czas kąpieli należy zamknąć wszystkie okna oraz nie zostawiać otwartych drzwi. Woda powinna mieć temperaturę o 1-2 stopnie wyższą niż temperatura ciała dziecka. Najlepiej sprawdzić to za pomocą termometru, choć równie skutecznie działa też tradycyjna metoda, polegająca na zanurzeniu w wodzie łokcia. Jeśli jest przyjemnie ciepła oznacza to, że jest odpowiednio przygotowana do kąpieli maluszka.

2. Wybierz odpowiedni produkt myjący
Delikatna skóra dziecka może być niezwykle wrażliwa na twardą lub chlorowaną wodę. Warto więc zadbać o to, by produkty, których używamy do mycia nie tylko nie podrażniały skóry dziecka, ale też dodatkowo ją nawilżały i pomagały odbudowywać jej warstwę ochronną. Epoch® Baby Hibiscus Hair and Body Wash od Nu Skin® to produkt z ekstraktem z kwiatu hibiskusa inspirowany rytuałami pochodzącymi z Azji Południowo-Wschodniej. Jego formuła nawilża i utrzymuje zdrowy wygląd skóry głowy oraz delikatnie czyści skórę i włosy dziecka. Produkt stworzony został z myślą o potrzebach maluchów. W jego składzie, oprócz ekstraktu z kwiatu hibiskusa, znaleźć można sok z owoców bzu czarnego, ekstrakt z kwiatu nagietka oraz z ziaren owsa. Łagodna i niepowodująca łzawienia formuła zapewnia uczucie świeżości i czystości, sprawiając, że czas kąpieli staje się łatwy i przyjemny dla wszystkich.

3. Pamiętaj o swojej wygodzie
Kąpiel dziecka, szczególnie z perspektywy świeżo upieczonego rodzica, może wydawać się nie lada wyzwaniem. Tworząc Epoch® Baby Hibiscus Hair and Body Wash firma Nu Skin® pomyślała nie tylko o potrzebach delikatnej skóry maluszka, ale też o komforcie mamy czy taty. Produkt ma formę pianki, która pozwala łatwo dozować produkt jedną ręką, gdy drugą trzymamy dziecko. Jego formuła pozwala wygodnie rozprowadzić produkt na ciele i włosach maluszka, a łagodny egzotyczny zapach sprawia, że kąpiel staje się przyjemnym codziennym rytuałem. Ponadto praktyczny dozownik opakowania zapobiega rozlaniu i zapewnia lepszą kontrolę nad ilością użytego produktu.

By stworzyć produkty Epoch® firma Nu Skin® współpracowała z czołowymi etnobotanikami, a produkty z tej serii powstały w oparciu o wiedzę rdzennych kultur na temat roślin. Seria Epoch® obejmuje zawierające naturalne składniki produkty przeznaczone do pielęgnacji włosów, ciała i twarzy. Z każdego sprzedanego produktu z serii Epoch® darowizna w wysokości 0,25 USD trafia do fundacji Nu Skin® Force for Good®, organizacji non-profit zaangażowanej w tworzenie lepszego świata poprzez poprawę życia ludzi, pielęgnowanie tradycji rdzennych kultur oraz ochronę delikatnego środowiska naturalnego.

Więcej informacji o produktach znajdziesz na www.nuskin.com

O firmie Nu Skin®
Nu Skin® od 35 lat opracowuje i dystrybuuje innowacyjne produkty konsumenckie, oferując kompleksową linię najwyższej jakości rozwiązań kosmetycznych i odnowy biologicznej. Firma wykorzystuje swoją wiedzę naukową zarówno w zakresie pielęgnacji skóry, jak i odżywiania, aby stale rozwijać innowacyjne marki produktów, w tym markę produktów do higieny osobistej Nu Skin®, markę odżywczą Pharmanex®, a ostatnio markę anti-aging ageLOC®. Nu Skin® sprzedaje swoje produkty za pośrednictwem globalnej sieci liderów sprzedaży w Azji, obu Amerykach, Europie, Afryce i na Pacyfiku. Jako wieloletni członek stowarzyszeń sprzedaży bezpośredniej na całym świecie, Nu Skin® przestrzega branżowych wytycznych konsumenckich, które chronią i wspierają tych, którzy sprzedają i kupują jej produkty za pośrednictwem kanału sprzedaży bezpośredniej. Nu Skin International jest spółką całkowicie zależną od Nu Skin® Enterprises, Inc., która jest notowana na nowojorskiej giełdzie papierów wartościowych pod symbolem (NYSE: NUS). Więcej informacji jest dostępnych na stronie www.nuskin.com