Kenwood, producent małego sprzętu AGD, nawiązał współpracę z trenerką Katarzyną Wolską. Została ona ambasadorką linii produktów healthy way of living, obejmujących wyciskarki wolnoobrotowe, blendery do przygotowywania koktajli i smoothies oraz blendery sportowe Smoothie2Go.
Od 18 kwietnia Wolska będzie namawiała Polaków do podjęcia fitnessowo-żywieniowego wyzwania #KEENWOODCHALLENGE. Przez 21 dni uczestnicy akcji otrzymywać będą na komunikatorze Messenger filmy wideo z treningami, porady związane ze zdrowym trybem życia oraz przepisy na fit przekąski i koktajle.
Kampania realizowana będzie na stronie internetowej i w mediach społecznościowych marki Kenwood do 30 czerwca.
„Pokonywanie własnych granic daje ogromną satysfakcję. W #Kenwoodchallenge dzielę się swoją determinacją i energią z innymi, motywując ich tym samym do zmian i pokazując, że zdrowy tryb życia i sport mogą stać się ich nową, lepszą codziennością” – wyjaśnia Wolska.
„ Wykształcenie nowych przyzwyczajeń zajmuje około 21 dni. Wraz z Kasią Wolską chcemy pokazać, że każdy może wprowadzić w życie zdrowe zmiany. Stworzyliśmy #Kenwoodchallenge by zachęcić ludzi do aktywniejszego trybu życia i odpowiedzialnego odżywiania”- dodaje Jakub Gawroński, dyrektor marketingu DeLonghi Polska, właściciela marki Kenwood.
Katarzyna Wolska jest znaną trenerką personalną i grupową, angażuje się w liczne przedsięwzięcia związane z aktywnym trybem życia oraz zdrowym i świadomym odżywianiem.
Marta Kaim – trenerka rozwoju osobistego kobiet, coach ICF. Właścicielka Manufaktury Przemian, kobieta przedsiębiorcza. Autorka dwóch książek, twórczyni skutecznych programów rozwojowych Jesteś ważna oraz
Ty i Twoja firma. Pomaga kobietom uwierzyć w siebie, a to sprawia, że mają czas, na to, co ważne i więcej zarabiają.
www.martakaim.pl