"Podejmij Świeżą Inicjatywę!” hasłem wiosennej kampanii marki Zelmer
Ruszyła akcja sprzedażowa połączona z konkursem, w którym nagradzane będą pomysły konsumentów na ich Świeże Inicjatywy. Promocję konsumencką wspierają materiały POS, komunikacja na Facebooku, a także kampania prasowa i internetowa. Koncept promocji jest kontynuacją działań komunikacyjnych rozpoczętych w zeszłym roku, wspierających jednocześnie ideę zdrowego trybu życia.
Zelmer inspiruje i namawia do działania
Do końca maja, przez osiem tygodni, trwać będzie promocja sprzedażowa, w której za zakup dowolnego produktu marki Zelmer za min. 79 PLN, konsument będzie mógł wygrać nagrody w postaci: 5.000 PLN, roweru miejskiego, kosza piknikowego i drobnego sprzętu AGD. By stać się laureatem konkursu, po zakupie sprzętu gospodarstwa domowego z kategorii kuchennych marki Zelmer, w tym również patelni i garnków, należy wybrać jeden z trzech sposobów rejestracji:
1. poprzez dedykowaną stronę www.swiezainicjatywazelmer.pl,
2. poprzez aplikację na facebookowym profilu Eco Gotowanie www.facebook.com/ecogotowanie
3. lub wypełniając ulotkę dostępną w punktach sprzedaży,
a następnie uzupełnić zdanie: „Moja Świeża Inicjatywa to…”. Co tydzień jury wyłaniać będzie 24 laureatów konkursu. Na wszystkich, przez cały czas trwania promocji, czekać będą aż 192 nagrody. Uzupełnieniem akcji konkursowej będą dodatkowe nagrody w postaci czajników marki Zelmer dla użytkowników Facebooka, którzy po zarejestrowaniu zgłoszenia, otrzymają największą liczbę „like”-ów dla zgłoszonych ich Świeżych Inicjatyw.