28 marca na rynku zadebiutowała nowa kolekcja męskiej odzieży Rick and Morty x Elevenparis na sezon wiosna-lato 2019 z motywami kultowego serialu Adult Swim. To efekt współpracy Turnera, spółki należącej do WarnerMedia z francuską marką streetwearową Elevenparis.
Kolekcja Rick and Morty x Elevenparis na sezon wiosna-lato 2019 została zainspirowana muzyką – od hip-hopu i rapu do rock and rolla. W ofercie znalazły się kolorowe t-shirty oraz bluzy, czyli elementy garderoby, na których Elevenparis opierało swoją markę przez ostatnie 15 lat istnienia. Oryginalne grafiki z wizerunkami postaci oraz zabawnymi hasłami, które pojawiły się na ubraniach doskonale oddają specyficzne poczucie humoru charakteryzujące kultową kreskówkę.
Nowa kolekcja jest już dostępna dla fanów na całym świecie, do kupienia online na www.elevenparis.com.
„Rick and Morty” to animowany serial komediowy Dana Harmona (twórcy serialu Community) i Justina Roilanda, nadawany na kanale Adult Swim. Opowiada o genialnym naukowcu Ricku Sanchezie, który wciąga swojego nieśmiałego wnuka w wysoce niebezpieczne przygody w całym kosmosie. Socjopatyczny bohater mieszka z córką Beth, jej mężem Jerrym, a także dziećmi – Summer i Mortym i nieustannie zabiera całą czwórkę w międzygalaktyczne podróże. Czy rodzina jest w stanie przetrwać szaleństwo Ricka i cały chaos, który spotka we wszechświecie?
O Turner International
Turner International odpowiada za takie czołowe marki jak CNN, TNT, Cartoon Network i TCM, jak również inne kanały oraz działalność nadawcy w Ameryce Łacińskiej, Europie, na Bliskim Wschodzie, Afryce i regionie Azji i Pacyfiku. Nadaje kanały płatnej i darmowej telewizji, jak również dostarcza usługi poprzez Internet, współpracuje komercyjnie z różnymi partnerami przy przedsięwzięciach z dziedziny mediów; działa w porozumieniu z Warner Bros. i HBO, by zwiększyć globalny zasięg WarnerMedia. Turner odpowiada za 48 marek telewizyjnych nadawanych jako 180 kanałów, w 34 językach w ponad 200 krajach. Turner International jest spółką zależną Turner, części koncernu WarnerMedia.