Bohaterski duet z „Magicznych magiimieczy” podejmie się zadania w morskich głębinach i stanie oko w oko z podwodnymi potworami. Premierowe odcinki drugiego sezonu serialu już od 25 marca w Cartoon Network.
Realizując kolejne karkołomne zlecenia, Vambre i Prohyas powiększają swoją imponującą kolekcję broni. Rodzeństwo jest już w posiadaniu wielu egzemplarzy, a wśród nich znaleźć można zarówno niezawodny magiimiecz miotający pomidorami, jak i magiczny oręż, który obezwładnia przeciwników irytującymi dźwiękami.
W nadchodzących odcinkach młodzi wojownicy podejmą się wyjątkowej misji i wyruszą na dno morza, do siedziby Ryboludzia. Bohaterowie będą musieli poradzić sobie z serią pułapek, które czekają na nieproszonych gości. Wszystko po to, by móc nakarmić żyjące z dala od ludzkiego oka podwodne monstra.
Nowe odcinki drugiego sezonu serialu „Magiczne magiimiecze” pojawią się już 25 marca. Emisja od poniedziałku do piątku o godz. 20:45 w Cartoon Network.
O Cartoon Network EMEA
Cartoon Network to kanał dla dzieci wypełniony ekscytującą mieszanką komedii i przygody. Seriale z ramówki stacji nawiązują do uniwersalnych motywów humoru, przyjaźni, wyobraźni, akcji oraz przygody. Główną grupą docelową stacji są chłopcy i dziewczynki w wieku 6-12 lat. Angażujące i uznane na całym świecie produkcje Cartoon Network mają zachęcać dzieci do bycia sobą. Ramówka kanału obejmuje takie seriale komediowe jak: „Niesamowity świat Gumballa”, „Pora na przygodę”, „Zwyczajny serial”, „Clarence”, „Steven Universe” i „Wujcio Dobra Rada”, a także animowane seriale przygodowe: „Atomówki”, „Ben 10” i „Młodzi Tytani: Akcja!”
Cartoon Network jest dostępny w 20 językach w ponad 174 milionach domów w 111 krajach. Z produkowanych przez kanał treści można również skorzystać dzięki wielokrotnie nagradzanej strony internetowej, a także poprzez gry, wideo na żądanie, urządzenia mobilne i szeroki wachlarz artykułów licencyjnych. Właścicielem marki Cartoon Network jest Turner, firma należąca do WarnerMedia.
O Turner International
Turner International odpowiada za takie czołowe marki jak CNN, TNT, Cartoon Network i TCM, jak również inne kanały oraz działalność nadawcy w Ameryce Łacińskiej, Europie, na Bliskim Wschodzie, Afryce i regionie Azji i Pacyfiku. Nadaje kanały płatnej i darmowej telewizji, jak również dostarcza usługi poprzez Internet, współpracuje komercyjnie z różnymi partnerami przy przedsięwzięciach z dziedziny mediów; działa w porozumieniu z Warner Bros. i HBO, by zwiększyć globalny zasięg WarnerMedia. Turner odpowiada za 48 marek telewizyjnych nadawanych jako 180 kanałów, w 34 językach w ponad 200 krajach. Turner International jest spółką zależną Turner, części koncernu WarnerMedia.