Trwa V edycja ogólnopolskiego projektu Znak Jakości KidZone. Zgłoszenia firm można dokonywać do 20 grudnia 2016 r. Gala Finałowa odbędzie się w styczniu 2017 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.
Znak Jakości KidZone to największy w Polsce projekt parentingo-biznesowy z udziałem liderów rynku. Wyróżnia i skutecznie promuje najlepsze firmy zajmujące się produkcją, handlem i usługami skierowanymi do segmentu rodzinnego, w szczególności do dzieci. Udział w projekcie wiąże się z możliwością uzyskania przez firmę prestiżowego wyróżnienia (Znak Jakości KidZone) ogólnopolską kampanią promocyjną dla Laureata oraz wieloma korzyściami wizerunkowymi.
Ambasadorami projektu są znani i lubiani Rodzice: kompozytor Piotr Rubik, prezenterka Paulina Sykut-Jeżyna, psycholog Maria Rotkiel, modelka Kamila Szczawińska, bloger Michał Będźmirowski (Modny Tata).
Podsumowaniem każdej edycji projektu jest uroczysta Gala Finałowa z udziałem Laureatów, przedstawicieli biznesu, show-biznesu oraz licznych mediów.
Znak Jakości KidZone niesie za sobą szereg korzyści wizerunkowych oraz wymiernych działań promocyjnych i reklamowych realizowanych na rzecz Laureatów. Ogólnopolska promocja firmy i dotarcie do milionów rodziców to jeden z powodów, dla których warto wziąć udział w projekcie.
Laureaci tego prestiżowego wyróżnienia dla wzmacniają swoją pozycję na rynku, stając się bardziej wiarygodnymi i utożsamianymi z najwyższą jakością oferowanych przez siebie produktów i usług.
Znak Jakości KidZone pozytywnie wpływa na zaufanie rodziców, którzy w naturalny sposób preferują produkty i usługi o potwierdzonej przez niezależny podmiot jakości. Jest symbolem najwyższej jakości i wiarygodności, daje firmie szereg korzyści wizerunkowych i miejsce w elitarnym gronie liderów rynku. Buduje zaufanie i wzmacnia markę, utrwala pozytywny wizerunek firmy odpowiedzialnej społecznie i jest wskazówką dla wszystkich Rodziców.
Szczegółowe informacje na temat projektu, regulamin oraz dokumenty zgłoszeniowe dostępne są na stronie Organizatora www.kidzone.com.pl