Po 10 latach istnienia centrum trwa proces odnawiania większości umów najmu, również wiele nowych marek pojawia się w Arkadii. Niebawem powitamy unikalny, interaktywny i edukacyjny koncept dla dzieci. Ponadto po sześciu miesiącach, zgodnie z planem, zakończyła się przebudowa części Arkadii, polegająca przede wszystkim na powiększeniu i architektonicznej zmianie strefy restauracyjnej. Stale przybywa też nowych, pozahandlowych usług.
Nowa strefa restauracyjna
Cała główna część pierwszego poziomu Arkadii (nad Theatrum) powiększyła się i przeistoczyła w komfortową strefę zieleni, naturalnie wyglądającej roślinności, dającej relaks i wytchnienie. W aranżacji przestrzeni dominują naturalne barwy, wysokiej jakości materiały, podkreślające wrażenie spokoju i poczucie zaciszności.
Liczba miejsc siedzących w strefie restauracyjnej powiększyła się z 500 do ponad 800, co znacząco podniosło komfort odwiedzających nas Gości. Remont strefy restauracyjnej nie wiązał się ze zmianą Najemców. Podczas ponad sześciu miesięcy trwania remontu dostępność oferty i płynność otwarć została zachowana. Prace przebiegały głównie w nocy, stopniowo, poszczególnymi strefami. W efekcie przebudowy powiększyli się łącznie o ponad 200 mkw. i odświeżyli swoje koncepty wszyscy Najemcy, operujący bezpośrednio pod strefą restauracyjną: Sephora, L’Occitane, Quiksilver, Apart, Swarovski, Kiehl’s oraz kawiarnie Costa Coffee i Grycan.
Istotą projektu było zaoferowanie Klientom komfortowego miejsca wypoczynku i spotkań towarzyskich podczas korzystania z oferty gastronomicznej, a dzieciom – rozrywki i edukacji na najwyższym poziomie, zgodnie z pozycjonowaniem Arkadii jako centrum rodzinnego.
Zmiana jakościowa części restauracyjnej i dziecięcej wiąże się ze stałym doskonaleniem i podnoszeniem standardu czterogwiazdkowego obiektu, który po dziesięciu latach istnienia pozostaje liderem na mapie handlowej Warszawy. Najbliższe plany inwestycyjne właściciela Arkadii to całkowity remont wszystkich toalet i wymiana oznakowania na parkingach.